سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کانون زبان

روز چهارشنبه هفته گذشته رفتم کانون زبان و در مورد کلاس ها و نحوه ثبت نام پرسیدم.

گفتند که فصلی یکبار ازمون تعیین سطح می گیرند که از شناس خوب من فرداش نوبت ازمون تابستون بود.

اسم نوشتم و روز پنجشنبه رفتم ازمون دادم. بد نبود.

امروز هم رفتم تعیین سطح مصاحبه دادم. خیلی ضایع بود

ترمBasic3 ر وبرام در نظر گرفت.

توضیح هم دادم که من قبلا تا ترم 12 خوندم. الان چون مدتیه از زبان فاصله گرفتم شاید موردرضایت شما نبوده ولی مطمئنا اگر یک هفته دوره کنم سر دور می افتم.

گفت کانون زبان با بقیه اموزشگاه ها فرق داره. امیدوارم همینطور باشه.

اصرار داشت که از همون ترم شروع کنم. کتابهاش ر و هم ندیدم. حس خوبی نیست.

ولی از اینکه دارم دوباره یادگیری زبان انگلیسی رو شروع می کنم راضی هستم و خوشحال.

این دو سالی که دور بودم حس بدی داشتم یک دلتنگی شدید.

حالا باید شهریه رو واریز کنم و تا بارم تاریخ و ساعت بزنن.

855000 ریال. چه خبره؟ !!!!!!!!!!1



کلمات کلیدی :